آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

سادگی و مینیمالیسم طراحی با استفاده از نقاط به جای متن ساده ، نکته ابزار را به رخ می کشد. به دلیل طراحی ساده آن ، می توانید به راحتی از آن در هر قسمت از وب سایت خود استفاده کنید و به عنوان دستکش مناسب خواهد بود.  آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  این طراحی برای وب سایت هایی طراحی شده است که آموزش ها و نکاتی را برای کاربران جدید ارائه می دهند. با مشاوره شخصی می توان آن را در زیر منو ادغام کرد. این طراحی برای وب سایت هایی ساخته شده است که فقط چند صفحه وب داشتند.

 

در اینجا مجموعه ای دیگر از عناصر صفحه بندی bootstrap آمده است. این قالب شش نوع سبک صفحه را برای انتخاب ارائه می دهد. طراحی هر نوع مشابه است ، تنها تفاوت آن در محدوده گذرگاه هایی است که می تواند در آن قرار گیرد. تعداد صفحاتی که می توانید به نوع نوار اضافه کنید محدود است. اگر از این طرح استفاده می کنید ، سعی کنید طول نوار را متناسب با تعداد صفحات وب موجود در وب سایت خود انتخاب کنید. این طرح از ضربات سبک و عرض خطوط تشکیل شده است که ظاهری حرفه ای به آن می بخشد. این با جلوه های متحرک سازی سریع همراه است که وقتی صفحه کاربر روی آن قرار می گیرد ، شماره صفحه را برجسته می کند. از نظر سادگی می توان از آن در هر نوع تم و سبک وب سایت استفاده کرد

 

این یکی از بهترین طراحی صفحه های خلاقانه در بازار است.  آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  با توجه به طرح و ویژگی های منحصر به فرد آن ، کدو بسیار پیچیده خواهد بود. اما می توانید بلافاصله از آن استفاده کنید و برای هر طراحی قابل اجرا است. همانطور که ممکن است از طرح قبلی متوجه شده باشید ، این یکی از فضای زیادی استفاده نمی کند. شماره صفحات در نوار نازک با متن "بعدی" در بالا پنهان شده است. کاربر در بالا باز می شود ، پیکان چپ و راست ظاهر می شود. روی پیکان ها کلیک کنید تا شماره صفحات نشان داده شود ، که با یک خط نازک در زیر مشخص شده است. اگر می خواهید فضای باقی مانده در وب سایت خود را مدیریت کنید  iranian cyber ، این صفحه مناسب شما است. طراحی بسیار عالی و عملکرد بی عیب و نقص است

 

آیا طرح قبلی با موضوع Pacman را که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم ، به خاطر دارید؟ معامله آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  واقعی می خواهید؟ خوب این یکی دیگر از طراحی های صفحه بوت bootstrap در سبک Pacman است که واقعاً برای تم Pacman جذاب است! بازی ویدئویی یکپارچهسازی با سیستمعامل قرن هاست که بیدار شده و گیمرها را سرگرم می کند. به این بازی فرصت دهید و نوستالژی را به کاربران خود القا کنید و سرگرمی و لذت ما را از انجام این بازی یادآوری کنید. سایت های شما برای فعالیت های فرزندان شما یا وب سایت بازی مناسب است. وقتی کاربر روی یک گره باز می شود ، آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان   Pacman (یا هایلایتر) شروع به عبور می کند. وقتی روی گره کلیک می کنیم ، Pacman آن گره را می خورد و به آن مکان می رود ، خیلی خوب است ، اینطور نیست؟

 

پس از بررسی بسیاری از طرح ها ، بیایید سعی کنیم به اصول اولیه بازگردیم. طراحی صفحه ریسپانسیو ساده و تمیز است. در نگاه اول حرفه ای به نظر می رسد. این یک طراحی اصلی صفحه است که می تواند در هر وب سایت بدون هیچ سوالی استفاده شود. اگر یک وب سایت رنگارنگ با موضوع مینیمالیستی دارید ، این همان طرحی است که شما به دنبال آن هستید.

 

مانند صفحه قبلی ، صفحه Roundie همان طراحی آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  ساده و ظریف قبلی را دارد. تنها تفاوت این است که این رنگ با رنگ بندی و طراحی به آن بلندتر و روشن تر است. نوار دارای عمق خاصی است که باعث می شود از پس زمینه متمایز شود. انتخاب رنگ هایی که به طرح اضافه شده اند باعث شده است تا جلوه بهتری داشته باشد.





:: برچسب‌ها: آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان ,
:: بازدید از این مطلب : 913
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: